lite peace.

Hej. Jag är hos mormor i göteborg och är efter-festival-sjuk. Det är helt sjukt hur roligt jag har haft i borlänge. Försöker sammanställa alla tankar så gott det går. Jag har mest fotat med engångskameran så de flesta bilder får ni nog vänta med att se.
Här kommer i alla fall några från emmas instagram (@emmamatildap).
Factory Brains var första konserten och vi hade inte hört bandet förut men oj vad de var överraskande bra! Som en blandning mellan The Hives och Johnny Cash.
Träffade Andreas Wijk och var tältgrannar med Angelica Blick.
Åt pankakor i Shangri-La parken.
Mumford and Sons!! Har förälskat mig i pianisten.
Var hur lycklig som helst efter att ha dansat konstant i två timmar.
Lyckligaste kvällen, tordag. Berättar mer sen!
Och här bodde vi i fem dagar. På lugna campingen. Men det var asbra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0