svartvit midsommarafton.

Först cyklade vi ganska långt. Sen åkte vi båt. Efter det blev det inte riktigt som vi tänkt oss, men det blev trevligt i alla fall!
Vi var i Jonathans farmor och farfars stuga. Och det var precis som det ska vara. 
Det var soligt men kallt och jag var den enda förståndiga med massa kläder på mig.
Emma!
Med Gustav.
Och Johannes.
Vi grillade. Här är jag och Johanthan.
Philip i svart var också med.
Så fin.
Jag trivdes i pappas tröja.
De badade (oförståndiga igen) i svinkallt vatten och frös nästan ihjäl. Men det var okej för vi sen bastade vi så svetten rann, spelade alias och skrev i Emmas roliga vänskapsbok. Natten/morgonen spenderades med att slå ihjäl mygg. Och jag tappade bort min telefon, drygt. 
Men det var en bra midsommarafton i alla fall med fina människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0