a boy is dancing around in the livingroom, it´s monday morning.

Jag har så fruktansvärt mycket att göra. Idag åker jag till peace and love (!) och är sedan borta ytterligare två veckor på äventyr. Detta betyder ungefär ingen uppdatering, kanske. Vi får se.

Detta är framförallt riktat till mina polare:
Min telefon är försvunnen så jag kan heller inte använda instagram :( men kan ju alltid låna emmas under denna vecka. Nu har jag lånat en telefon av en kompis med ett relativt dåligt simkort (hata comviq) så jag kan inte smsa supermycket och inte heller ha överdrivet långa samtal. Ni som inte redan sett det på facebook  kan skicka ett sms till 0729065291 med ert namn så ni hamnar i min kontaktlista. 

Gah jag är så stressad, och det ska jag ju inte vara. Kommer göra så otroligt roliga saker kommande veckor och jag är ju jättetaggad men jag glömmer bort det hela tiden. 
Måste komma ihåg att andas och äta och sova.
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Din sommar låter så bra!! Ha det najs överallt! :)

2012-06-25 @ 18:36:03
URL: http://skipsabeat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0