din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan bredvid okända skor.

Jag har en lagom bra sommar, det dröjer ju alltid innan man kommer igång. Idag till exempel har jag bara läst bloggar i sängen hela dagen och ätit glass med hallon. Åh kan inte sommar i P1 bara börja nu nu nu? Om precis två dagar, nitton timmar och tre minuter avslöjas årets sommarpratare, kan inte bärga mig (alltså tönt, haha).

Tänkte också att det här kommer bli böckernas sommar, har ni några bra boktips? Har en stark känsla av att jag kommer gilla hungerspelen (som alla andra). Jag är så peppad på att läsa hur mycket som helst!

Och förresten, filip har kommit ut med singeln Septembernatt både på spotify och med musikvideo på youtube, så stolt över honom <3

Kommentarer
Postat av: Filip

Tack så mycket Linnea!!

2012-06-12 @ 08:21:28
URL: http://filiplu.blogg.se/
Postat av: Denise

Vet inte var jag ska börja

2012-06-12 @ 19:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0