pridefestival fredag.

@misslinnealo: Idag börjar pride, heja homo!

Min kamera hade slut batterier så jag får väl bara säga vad som hänt.
Var på föreläsning om "hur kristna ser på hbtq-personer" och om alla fördomar som finns osv med bästa bästa Mona Eriksson, lägg henne på minnet mina vänner.
Hängt med lite olika personer hit och dit men huvuddejten var tilde som kommer förbli det denna helg, så bra.
Kollade fotboll också, såklart (och jag gjorde det inte för att alla andra gjorde det utan för att jag faktiskt är fotbollsintresserad även fast man inte kan tro det, ha!).

Kommentarer
Postat av: Agnes

Mona är en familjevän. Hon är bäst, och det är du med. Älskar ditt liv som verkar rätt amazing!

Svar: mona <3 och du <333333333333333333333333333333333333
Linnea

2012-06-29 @ 15:38:13
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0