i am done with my graceless heart. so tonight i’m gonna cut it out and then restart.

Idag köpte jag den ultimata absolut perfekta döda-mig-snygga peace and love-outfiten men jag har lovat både malin och mig själv att inte ha den innan, kan bli svårt.
Annars bara längtar jag. Först till midsommar då emma kommer och vi ska ha så roligt! Sen till peace såklart. Och efter det åker jag till göteborg och sen stockholm och sen kommer jag hem och har världens roligaste sommarjobb och åker efter det till fjällen och sen är det musikens makt och vips så är sommaren slut.
Det känns ju kort och det är ju synd. Men å andra sidan inte eftersom jag kommer börja världens roligaste gymnasieutbildning till hösten som jag också längtar till.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Visa! :D

2012-06-14 @ 09:03:01
Postat av: Emma

Men hallå.. skriver man såhär MÅSTE man ha bild till. annars gills den inte. bild bild bild

2012-06-14 @ 23:04:14
URL: http://emmamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0