fyra bilder fredag i storstäderna.

Har åkt tåg mest hela dagen men på väg mot Göteborg hade jag prick en timme i Stockholm.
Då träffade jag tilde som är där nu! Vi åt på max och hon berättade om allt hon varit med om under dagarna.
Sedan fortsatte jag mot slutstationen där min syster välkomnade mig med vårtulpaner, inte helt fel.
Vi tog bussen till hennes lägenhet. Här sjunger hon lite med stor inlevelse.
Det blev kväll och vi gjorde middag, tomatsoppa <3
Så blev det ännu mer kväll och vi drack äppelté och tittade på svtplay och just nu sover vi.
Puss och godnatt.
p.s. eftersom jag inte är van vid att använda en macbook pro är inte bilderna så redigerade, hehe. bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0