stjärnfallet är jag.

Tumblr_m0tvzb7br71r9c3h2o1_500_large
Det var filminspelning på min förortsskola idag. Status alltså. Rykterna går också att Persbrandt befinner sig i stan, kanske frågar jag tilde om stalking-tips eller nåt.
Annars har jag nationella fysik (askul) i morgon. Allt var ointressant i mitt pluggande tills jag kom fram till astronomin. Visste ni till exempel att norrsken egentligen består av strålar och partiklar från uppflammande solfläckar? (Okej det kanske ni visste men det gjorde inte jag innan)
Godnattpuss.

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha så roligt att jag hängde med delar av filmteamet, regissören och framför allt hans döttrar idag. De tyckte att ni var som normala kids så det är ju positivt typ.

2012-03-13 @ 22:25:38
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0