en helg i gällivare.

Vi kom fredagkväll då vi mest bara åt asiatiskt och hängde hos emma.
Men på lördagen var det emmas födelsedag! Det blev tårta till frukost och sen bar det av till något ställe jag inte minns namnet på där det var vårkonsert med gällivares kulturskola.
Systrarna pettersson var självfallet med på allt ungefär och de var så himla duktiga.
Och snygga.
Vi sprang fram och tillbaka för att kolla på alla uppträdanden.
Tog en paus i solen.
Det var dansföreställning också där systrarnas vänner var med och de var också sådär jätteduktiga så man blev avundsjuk.
Och hela kulturevenemanget avslutade med ett urdrag ur en musikal kulturskolan satt upp där emma är en av huvudrollerna. Så otroligt duktig och jättebra så jag blir alldeles till mig, seriöst emma.
Hej-jeans-på-överkroppen-är-nya-grejen.
Vi åkte hem och gjorde pizza. Jag gick loss på salladen.
Sen kom det lite folk och ännu mer fika! På bilden är ellenor, ella-maria och moa varav den första och sistnämnda ska följa med till peace i sommar, så kul!
Något var roligt.
Även fast vi försökte undvika det hamnade vi framför eurovision där vi tillsammans firade loreens vinst. Johannes var eurovisionexpert.
Alltså gustav, typ sötaste jag sett.
Johannes på denna bild...
Tittade även youtubevideos.
Jonathan.
Var uppe lite för sent och gjorde helt obetydelsefulla saker. Sov till ett nästa dag (skäms fortfarande)
Men då var det söndag och blåste fruktansvärt mycket.
Stark.
Trots blåst bestämde vi oss för en promenad till emmas andra hem.
Hittade en bänk i skogen.
Livsnjutare.
Fortsatte färden.
Yeah.
Johannes blev lycklig.
Fy, jag blir så fruktansvärt kort bredvid jonathan, är inte så kort egentligen. Är till och med längre än emma.
Like a boss.
Trängdes i soffan för att kolla igenom alla bilder och vår lilla resa innan vi sorgligt nog var tvugna att säga hejdå till emma och sätta oss på tåget tillbaka till luleå.

Gah, tycker om er alla så fruktansvärt mycket.

Kommentarer
Postat av: Gustav

<3

2012-05-29 @ 22:39:27
Postat av: tilde

svar: <3 <3

2012-05-30 @ 15:10:30
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Agnes

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!



Jag kan inte gråta av bilder, filmer, texter, blogginlägg och sådant men nu är tårarna seriöst på ingång! Är helt överväldigad över hur fina, underbara hela gänget är och hur mycket jag tycker om er. Hur mycket jag är ledsen för att jag inte var med er förra helgen. Hur mycket ledsen jag är för att emma åker iväg och sen när hon kommer hem åker jag iväg.



Snälla kan vi kanske vara kompisar fastän vi flyger och far allihopa?

2012-06-02 @ 23:28:21
URL: http://www.agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0