helgen vecka arton.

Alltså min helg har varit så fruktansvärt bra så jag nästan vill skriva ner den i detalj. Let's go.

Fredag.
Dagen efter jag kommit in på spets och jag var sådär melankoliskt utmattad men samtidigt så extremt glad. Jag hade på mig min nya oasisklänning och mina föräldrar bjöd mig på asiatiskt. Senare på kvällen träffade jag tjejkompisar på kvällscafé där jag drack kaffe och sen åkte vi hem till mig och åt tacochips.

Lördag.
Började dagen med lång/solskensfrukost och sen såg jag ut som på bilden ovan och cyklade till stan. Köpte eyeliner och fortsatte till det stora rosa huset bakom muséet där gustav bor. Där övade vi och johannes några timmar på valborglåtarna, spelade superfemma och åt kurrykyckling.
Sen cyklade jag hem igen och målade på nyinköpt eyeliner och bytte linne, redo för kvällen! Det var nämligen fest hos emilia som har fyllt arton så jag bestämde möte med gustav, jonathan och min nya vänskap - Philip.
Åh värsta bra kvällen med hoppa-upp-ner-dans, sitta på altanen och frysa fötterna av sig och diskutera livet efter döden/sexuell läggning. Vara yngst men få komplimanger i alla fall. Skriksjunga med storasyskon till nittiosexor jag känner.

Söndag.
Cykla till stan igen och bara känna våren och solen. Träffa killarna igen och denise och tilde och sitta på trappan till kulturens hus och äta efterätter från max.
Åka hem, äta asgod mat och cykla vidare till svartöberget till tilde och träffa stina och alva som också vara där. Ta med alvas ananas och massa godis och gå till svartöberget (andra bilden, fler kommer) och se på solnedgången. Lyssna på lana rel rey och annan musik jag inte förstår mig på. Gå ner från berget igen och åka longboard resten av kvällen, så extremt roligt! Det var första gången för mig.
Och sen efter en stund somna i tildes lillasysters rum under ett silverträd med rosor och fjärilar. 

Slå det ni.
Puss.

Kommentarer
Postat av: denise

detta inlägg <3

2012-05-01 @ 15:03:42
URL: http://coloursoftheworld.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: den här helgen hade jag sökning till musikalakademien i strömbäck! hoppas, hoppas, hoppas men förbereder mig mest på ett nej. det finns ju så många som är så bra men man måste ju söka för att ens ha en chans!



så himla bra helg det där lät som föresten!

2012-05-01 @ 17:02:20
URL: http://apelsinjos.blogspot.com
Postat av: Agnes

Asså NAE! Whåt ä vikänd jag kissar i brallan! Du är så cooooooooooooooooooooool orka leva <3!

2012-05-05 @ 12:05:42
URL: http://agnesworld.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0