den fabulösa fredagsspelningen.

fredag var precis som torsdag en mycket bra dag. den började med sovmorgon, en sånglektion som gick galant plus lite andra lektioner. fick mig en behövlig promenad med my och när klockan slog fyra åkte tree things tillsammans med världens bästa lärare vid namn monica till residenset där landshövdingen bor. vi riggade och fixade inför kvällen då vi skulle agera underhållning vid en massa högt uppsatta personers middag. efter lite soundcheck tog jag med mig filip och lovisa hem till mig. vi lagade vegetariskt och gjorde oss extra fabulösa. blev upphämtade av monica och sen bar det av till kvällens spelning som gick jättebra och wow det var så fint allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0