kom kom slit oss i stycken, så att vi kan få ihop det rätt nångång.

i onsdags var jag i piteå med filip och lovisa för att gå på norrbottens bästa café krokodil som hade onsdagskvällsöppet som alltid där det bjöds på massa bra musik som alltid. njöt av hela kvällen som blev ännu bättre med gudomlig morotskaka, lila té och lite häng med kvällens musiker. plus bussresan hem såklart för att länstrafiken norrbotten är det bästa som finns.
idag har jag endast haft sånglektion, i princip sovit i biblioteket med my, åh-at åt fantatiska gifs med denise och sedan fikat med damerna plus agnes (som det var alldeles för länge sedan jag träffat) och jag tog både wienerbröd och kolagrotta.
ikväll träffar jag finisar.
 
(är förövrigt superstressad över allt men det behöver vi inte låtsas om för det är tråkigt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0