tisdag.

och jag har hunnit med att:
ramla i en stentrappa och inte gjort illa mig lite ens, märkligt.
gosa plus smida fredagsplaner med paulina, bäst.
sucka än en gång åt denna förbannade utväxt men imorgon ska den bort.
träffa stina plus hennes klass som verkligen såg ut som en samhällsklass, logiskt.
spika charlie på ensamblen som förövrigt gick mycket bra.
köpa ljusslingor och tuggummi.
plugga (läs:twittra) på biblioteket.
ta pressbilder på kulturskolan.
laga massa massa mat.
äta mat medan jag sett klart portkod 1321 och alltså, hur fantastiskt slut?
öva sång öva sång öva sång.
blogga.

och imorgon händer tusen saker till. 
puh.
vill bara:
fram till jul.
godnatt alla älsklingar som fortfarande läser min blogg trots all förvirring. ni är finast.

Kommentarer
Postat av: Denise

love you

2012-11-28 @ 22:10:27
Postat av: Agge

Haha! Min brorsa ser eller iaf såg också på det och jag ba blev heeelt fast och satt med han svinlänge som fastklistrad i soffan. Bäst! Precis som du och ditt liv (-stressen)

Svar: men det är ju bäst bara
Linnea

2012-12-27 @ 00:02:17
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0