den sista solen med dig i oktober, var det första ljuset som jag såg på jorden.

det händer så himla mycket nu. allt bara snurrar plugg rep fika gig plugg rep fika gig plugg rep fika gig. men jag är glad i alla fall och mår bra. idag efter skolan hade jag och mina fina musikspetsisar knytkalas i röda fåtöljer för att gå igenom manus som kommer bli föreställning till våren, så extremt roligt och spännande. kommer bli så bra.
och imorgon kommer min storasyster i ungefär en timme men att bara få se/röra/krama/lukta på henne borde räcka till tolvte oktober i alla fall. 
 
p.s. lyssna på allt med damien. han har höströsten i höstrusket vi alla letar efter.

Kommentarer
Postat av: linnea

Ska du till Göteborg den 12e möjligen? Hejjagärliteutavenstalkerochkanhafel...
Puss

Svar: JA DET SKA JAG! hallå är du där då????????????????????????????
Linnea

2012-09-21 @ 13:34:05
URL: http://barfotabarnet.wordpress.com
Postat av: linnea

JAG ÄR DÄR DÅ! GAAAAAHAAHHHHHHHHHH
Ska dock vara på varvet hela helgen men är i rätt stad i alla fall! Pussssss

Svar: nämen herre min skapare hur ska vi göra? är du där hela helgen eller bara fredag? PUSSSS
Linnea

2012-09-22 @ 17:35:08
URL: http://barfotabarnet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0