inför kulturnatten.


bilder från förra kulturnatten.
 
hej! nu var det ett tag sen jag skrev här. hur som helst. idag är den kulturnatten här i luleå! älskar min stad på det sättet att den arrangerar såna här evenemang. så bra. 
dagen till ära så får jag vara med i akten Filip Lundgren & Barnen. Filip är min vän som skriver eget (svensk vispop/rock) och som ett av Barnen ska jag köra. vi spelar i stadsparken 13.00 och i lilla salen på kulturens hus 18.00. kom kom kom för vi är faktiskt riktigt bra!!
annat tips är De Villence som spelar i EFS-kyrkan 22.00. pojkarna i bandet är mina kompisar och de är säkert helt fantastiskt bra (säger säkert eftersom jag ej har hört dem innan). de spelar också eget material.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0