instagram.


fikade med mina snyggaste vänner och my presenterar sparkly spice - älskad och hatad.
ritade symboler på händerna en kväll och sen har vi mig i spegeln yeah yeah.
hade söndagsmys med lovisa och martin och sen drack vi söndagskaffe på stan.
fick femipresent och maxade med några femivänner.
köpte olinneiga byxor (som jag dock har lämnat tillbaka pga har ej pengar) och sen har vi tilde och denise på emilias maskerad.
bohemlördagsfikade hos my och gjorde mig redo för rädda jorden festivalen.
där magnus spelade och var bra som vanligt. dagen efter var det femipyssel!
<3 och <3
fick hem mitt älskade iphoneskal och hängde med jennie och josefine i korridoren.
väntade på sällskap efter sånglektion och i väntan på bussen kollade jag på utställningen look no hands, så bra.
kom inte in på magnus ekelunds spelning pga för ung men tittade genom fönstret. på andra bilden har vi barnen som jag fick spela med på kulturnatten.
men häng från kulturnatten och jokk - från vildmarken av äkta bär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0