kulturnatten.

spelade på förmiddagen och kvällen med personerna på första och andra bilden. hann lyssna lite på bo selinder också, så rolig. efter filip lundgren & barnen spelningen i lilla salen cyklade jag vidare till det bergströmska residentet där det var trevligt folk som alltid. vi lagade vegetarisk pizza med tre sortes ost och promenerade in till staden. hämtade mys jättebra och fina vänner och sen vandrade vi mellan missionskyrkan och efs för det var bra musik överallt. och när man känner musikerna så måste man ju heja. några av oss gick sedan vidare till max (såklart) där jag och jenny pratade om musik och knäppa idrottslärare osv. 
så bra natt. 

p.s. förlåt för att jag ungefär bara fotar med min telefon. vill fota med systemkameran men blir bara less när det är något hemsk fläck i linsen eller något som inte vill gå bort, har försökt rengöra men det fungerar inte. jaja, ska försöka bli bättre i alla fall.

Kommentarer
Postat av: denise

Gick ni dit sen??? Trodde ni åkte hem.

Svar: ja, my var superkissnödig och jonas var hungrig så vi försvann ganska snabbt. förlåt <3
Linnea

2012-09-10 @ 21:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0