vecka trettionio.

måndag.
vi hade estetisk kommunikation vilket ungefär är det roligaste som finns. och jag älskar vår gästlärare med guldiga senilsnören, runda glasögon, röda läppar och skarp blick. och så hade vi möte inför turnén vi i musikspetsgruppen ska göra nästa vecka. vi ska alltså åka till kalix och gällivare för att medverka i en föreställning vid namn tillsammans är vi olika som ingår i det jättebra projektet tur och retur. läs mer här om ni vill.
och så pratade jag i telefon med yrsa och det var så behövligt och jag längtar efter henne.
och så hade jag möte på kulturskolan för en annan musikgrej men det är så långt fram så det tar vi en annan gång.
 
tisdag.
pluggdag.
 
onsdag.
jag var smakråd till filip som skulle köpa byxor. han provade och jag smakrådde och det var trevligt.
lyssnade på five seconds exakt hela dagen.
på kvällen gick jag och mamma på star for life och det var så otroligt ballt/häftigt/coolt (alla tuffa ord).

torsdag.
det lät asbra på ensamblen. det är typ det bästa som finns. 
tree things hade spelning i restaurangen på kulturens hus. tree things består av mig, filip och lovisa och vi sjunger och spelar akustisk pop, typ. det gick superbra (och vi fick lyxmiddag också) och mina vänner är så musikaliska och duktiga och det var så roligt.
 
fredag.
jag fikade med saga på t.a. och det var bara så bäst för hon är bara så bäst. och jonas jobbade så när han skulle stänga bjöd han på ostmackor som hur som helst skulle blivit gårdagens, maximal lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0