fönstret det är öppet nu. utanför finns bara du. ta min hand och håll den hårt. nånting kanske kan bli vårt.

nu har jag varit i en riktig bya by herregud alltså. vi gick runt typ hela örarna och paulina pekade och berättade om alla människor och stigar och djur och barndomsminnen och så bestämde vi att till sommaren ska vi paddla kajak och cykla till brändö hamn.
vi har ätit godisglass och kollat på let's dance i hennes säng och hällt grädde i kaffet och jag fick gå in på typ världens minsta ica. mmm bäst. 

ikväll är det först konsert på efs och sen har erik rysk afton OCH det är himla tio grader ute och hela jag luktar typ grus mmm dör vårdöden älskar lördag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0