älskade yrsa älskade stockholm.

här är min yrsa. första dagarna bodde vi, ja gissa vart?
här. 
och här på yrsas familjs landställe på singö hade vi det ungefär så här gosigt när vi såg film på film då åskan utanför ba pang bom krasch.
och här läste vi böcker utan att bli störda av stadsmuller.
och här studerade vi en faster/mamma som sydde stolsdynor och blusar.
och här gungade vi lite i äppelträden.
och här gick vi ner till havet alldeles ostört.
ville aldrig åka till stan.
eller jo, för där hände detta:
P R I D E.
regnbågsfamiljerna var finast i världen.
dessa också.
men det här var nog bäst av allt.
party party party hela tiden wow alltså.
kära kära pride. typ det bästa och vackraste jag varit med om. en ren och skär hyllning till kärleken.
efter paraden mötte vi upp min syster och drack orangina i en park. efter det begav vi oss hemåt till lägenheten på liljeholmen.
söndag var sista dagen = riktiga stockholmsdagen. här tar vi storstadspaus i kungsträdgården.
dumplings till middag och ja det var godhetsdöden överdriver inte ens. 
och sen var det dags att lämna den älskade lägenheten, den älskade människan och den älskade staden.
men ej för gott mina vänner.
ej för gott.

Kommentarer
Postat av: lovisa

super-superfina foton!

Svar: åh tack!!
Linnea

2013-09-01 @ 22:09:35
URL: http://polichinelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0