”jag är så dålig på att tycka synd om folk. du vet, mina barn får ingen empati. jag säger bara: ta en apelsin så går det över”

HEJ nu är jag hemma på rikt, känns så himla skönt. 
idag är en ~ städa rum ~ tvätta tvätt ~ hänga tvätt ~ lyssna på sommarprat som handlar om mens ~ se klart på skärgårdsdoktorn ~ byta lakan ~ rensa datorn ~ sjunga beyonce ~ pussa mamma i nacken ~ dag. 
nu återstår bara att cykla i solen och göra sånt som måste göras och köpa sånt som måste köpas för att sen cykla vidare till agnes som har kramkalas pga utbytesår i schweiz.
och snart är det höst. 
jag saknar kylan och vemodet och rutinerna. 
om man nu kan sakna det. 
men det kan man nog.

Kommentarer
Postat av: elin

Åh det sommarpratet var så himla bra!

Svar: jaa!!
Linnea

2013-08-08 @ 20:21:11
URL: http://eliinvictoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0