jag har aldrig mött någon annan som du, som står så stadigt som du står.

igår var det vaniljmunksmåndag vilket innebär fyra vaniljmunkar för tjugo kronor (!) på willys. det var dagens höjdpunkt. upptäckte luriga hål i min ryggsäck samt stängde ut verkligheten genom matildas urbanears. annette var typ övergosig och uppfyllde tomrummet av ett efterlängtat husdjur jag inte äger. lyssnade igenom alla regina spektors album och hade på mig dubbla strumpbyxor = fuskdiscotights, helt ok. 
idag är en kort men mycket trött dag. sett film och köpt godis och klagat över ryggont och äntligen köpt egna urbanears och haft på mig blus med djur på. ätit grönsakssoppa och läst brev från andra världskriget hos farmor och övat hemligheter med saga och ewelina. 
imorgon har jag lektioner i nästan alla roliga kurser jag läser och på kvällen ska vi spela in en couch session med tree things och det blir nog fun fun fun. 
vi har extremt mycket äpplen hemma. 
blir nog äppelonsdag. 

dagarna är så konstiga för på mornarna är det höst och på dagen blir det sommar och på kvällen är det höst igen så det är ingen ordning för ytterkläder och svettningsattacker. 
augusti bestäm dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0