när vi var på trästockfestivalen en gång i juli.

okej, här kommer en salig blandning av bilder från mobiler och kameror. ett två tre:
vi fick äntligen träffa vår emma så först var det megakramkalas.
sen packade vi in grejer och oss själva i bilen och rullade mot skellefteå.
i väntan på sofia jannok.
go go strike a pose.
gos i soffan + jag och min kära på balkongen.
oj.
på lördagen anslöt jonathan och vi dansade till gnucci som var SÅ BRA.
hello.
erica with the K of trästocK.
eh ja egentligen sov vi mest i soffan hela helgen pga så trötta hela tiden.
jag vid vatten + sista natten när vi satt på någon slags brygga och alla (samt moa som anslutit) åt upp mina nudlar. 
mycket fin och knäpp vistelse och de kvadratformade bilderna tillhör erica (ps klicka pga hon äger).

Kommentarer
Postat av: Erica

<3

2013-08-13 @ 22:15:08
URL: http://attorda.blogspot.com
Postat av: Erica

ps: kan du maila en oredigerad version av bilden på mig & ölen? thankuuuplease

Svar: GUD tänkte när jag la upp den att "erica kommer säkert vela ha den här bilden fast oredigerad pga så snygg och perfekt"absolut! via facebook?
Linnea

2013-08-13 @ 22:18:52
URL: http://attorda.blogspot.com
Postat av: Agnus

Hur mycket kärlek ryms det i ett inlägg? Sista bilden på den mystiska bryggan är en killer. Fattar inte att ni inte plumsade

Svar: <33
Linnea

2013-08-14 @ 00:29:24
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0