nej åt det gamla ska vi binda vackra kransar.

jag gör verkligen ingenting om dagarna och jag stortrivs. 
vaknar och tar på mig myskläder och äter frukost till några avsnitt av någon serie och kanske lyssnar jag på sommar medan jag lagar lunch och kanske läser jag en stund i trädgården för att sen gå en lång promenad. 
och ibland kommer det in lite annat i bilden, som en avskedsfest eller en fika eller en inredningsrunda med mamma eller en paulina i min säng eller ett rep med bandet. 
snart börjar skolan och jag ska färga utväxten, jag är pepp. pepp på historia och ingen matte. och pepp på min nya tröj-koft-skjort-grej som är rosa. jag gillar nog rosa.

nu ska jag se sista avsnittet av barnen på luna. 
jag önskar er allt gott.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Du är så lik din mor!

Svar: hahha kanske lite
Linnea

2013-08-14 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0