tack så mycket. tack för dansarna, tack för tårarna på kinderna och stjärnorna på himlarna. jag undrar varför det inte snöar längre kring jul förresten, som jag minns det så var det alltid snö på julafton och sådär men det kanske är en efterkonstruktion. det kanske inte spelar så stor roll heller, inte så länge man har fairytale of new york.

hello hello här är jag i fredags. 
fredag var en svinstressig men mycket bra dag!
ungefär klockan tio fick jag en uppenbarelse av håkan-guden som ba "linnea, du ska befinna dig i slottsskogen i göteborg den sjunde juni med en vän av samma namn (obs biljetterna släpps om två timmar)" och NU HAR JAG BILJETTER TILL HÅKANS ENDA SPELNING UNDER 2014. har alltid drömt om att se honom i slottsskogen och nu kommer det hända. linnea tar tåget från stockholm, jag tar tåget från luleå och så ses vi i sveriges kanske bästa stad.
det här är helt sjukt.
hade på mig nya örhängen från röda korset (alltså det stället har så bra örhängen? alla mina favoriter kommer därifrån). grönt är typ ändå en underskattad färg. i vissa lägen. jag tror jag gillar grönt i alla lägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0