17.

idag är det min sjuttonde födelsedag, oh yeah. 
efter skolan hade jag tretimmarsfika med några av mina allra käraste flickor. fick bland annat nutella (eftersom det är internationella nutelladagen) och asfint presentkort på denathanpizza.
tildebabe var där. av henne och stina fick jag fin fuskpälskrage.
my, annette och tilde.
stina och agnes! tretimmarsfikat gästades också av denise, paulina, lovisa och saga <3
när klockan närmade sig arton noll noll tog jag mig till stadens nya lyxrestaurang Cg. på toaletten fanns en guldvagn med parfym man fick låna och klassisk musik som spelades i högtalarna.
åt världens godaste röding + crème brûlée med mina älskade päron. vi åh-ade och mm-ade åt maten samt pratade uppfostran och ungdom. 
nu myser jag i soffan med en kopp té. 
utmärkt födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0