and we talk about friends and we talk about records, talk about life and we’ll talk about death and we dance in the living room.

ja det råkar ju vara så att det inte bara är jag som fotograferar alla äventyr utan det gör även mina vänner. här har vi ytterligare några umeåbilder som mina älsklingar denise och agnes har tagit.
åh vill leva i detta kollektiv nu nu nu hela livet ut. hade till och med börjat sjunga för mig själv sista dagen, det händer bara med människor jag känner mig trygg med och trivs utomordentligt med.

p.s. rubriken stämmer in så mycket, på riktigt alltså.

Kommentarer
Postat av: Agge

Alltså klockan är halv tre det är lov och jag läser vänners bloggar och det här inlägget är en sån knock-out att jag ler så att jag nästan brister ut i skratt. Forever vårt kollektiv och rubriken till detta fantastiska inlägg <3

Svar: <3 <3 <3
Linnea

2013-02-23 @ 02:29:46
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0