instagram januari.

jag och jonas provade klänningar på monki och januari var vackert.
jag var ett kassettband och en lördag hälsade jag på min nya vänskap magda och det var så fint.
ritade kulturtanter på matten och fikade med favoriter.
jag fredagsposade och träffade tilde och annette på max i piteå haha så roligt.
ja, var som sagt i piteå och det var så bäst. nattpromenerade till hannes vars hus var typ det vackraste jag sett. på andra bilden ser ni min nya gitarr (!!!)
var på roligaste festen i mitt liv hos laura och dagen efter var det ju finmiddag.
fortsatte rita kulturtanter (och farbröder) och tisdagsmorgonen var fin när jag väntade på bussen.
en onsdag kom david och aron på besök till min stad så vi hade tacokväll med luletjejer och det var så mysigt. 
januari avslutades med first aid kit-konsert och det vet ni ju hur bra den var. 

wow, 2013 började faktiskt jättebra och jag har redan hunnit med att göra så mycket roligt och har bara längtat pyttelite efter våren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0