måndagskonserten.

i måndags var det konsert på lillan! första band på scen var älsklingsbarnen.
gullelukas.
lovisa och irma, så mycket kärlek.
andra bandet var erik zettervall - efter katastrofen.
och så till kvällens huvudakt KRISTIAN ANTTILA.
alltså. jag hade lyssnat på hans musik för jättelänge sen och var tveksam då men nu är jag så gott som frälst.
det var liksom bara allt med honom. hur han rörde sig och pratade med sin publik och spelade på gitarren och sjöng sina vackra sånger så det gjorde ont överallt (på ett bra sätt).
magnus ekelund (som var arrangör för hela kvällen) fick gästa scenen.
och det fick tildebaby också! kristian kände igen henne och stina från sin konsert två dagar tidigare på jokkmokks marknad så när tilde bad om låten "benjamin och jag" bad han henne googla fram texten och hålla upp den för honom eftersom han glömt bort den.
åh jag grät så mycket inombords det var så vackert så jag dog.
pow wow blixtbild! efter konserten stannade vi kvar och pratade med honom och han bad mig ta en bild med blixt (som jag förövrigt måste lära mig göra oftare, detta förbannade vintermörkret gör ont som skoskav) så han kunde se hur han såg ut och detta blev resultatet. han tyckte den blev fantastisk och bad mig skicka den till honom till facebook vilket jag senare gjorde och så chattade vi lite och jag var så starstruck HELT SJUKT för han är så extremt fantastisk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0