och alla känslor slog och sprängde, hela vardagen full med hål. i en tid då inget hände, i en stad som alltid sov.

söndag söndag söndag.
jag promenerar fort och minusgraderna rensar lungorna (och huvudet).
analyserar dikter.
lyssnar på zackes nya album renhjärtat och alltså, det är så fantastiskt.
äter smörgåsmiddag.
dricker té ur ny mon amie-kopp.
vågar skicka det där smset.
har ont i ryggen.
tittar på tredje avsnittet av molanders, svtplay jag älskar dig fortfarande så ofantligt mycket.
hetsköper tågbiljetter till göteborg. om bara några dagar åker jag. måste bort här ifrån en stund. måste till västkusten och pussa på mormor och vakna bredvid min syster och gå på teater och fika upp alla mina pengar.
 

Kommentarer
Postat av: denise

älskar dig

2013-02-17 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0