och regnet blev så varmt när alla människor grät.

jag måste ha världens sämsta immunförsvar för nu är jag sjuk igen. 
igår sov jag hela dagen och idag tar jag igen livet litegrann.
det gör jag genom att äta nutellamackor och lyssna på stefan sundström plus nina ramsby för att de är finast, särskillt när de sjunger tillsammans
solen skiner och jag fryser om fötterna.
längtar efter mormor, måste ringa henne. och havet längtar jag också efter. och göteborg.
om en vecka kommer min storasyster till norrbotten och då kommer hon krypa ner i min säng och läsa högt och lukta mandariner för det gör hon alltid när hon är hemma. 
håkan släpper ju nytt sjuttonde april och det känns skönt. han fortsätter liksom. fortsätter ett tag till.
nu ska jag laga lunch.
ha en fin onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0