svar på kommentar.

anonym om vi vill ju bara andas, sova och andas omvartannat inget mer.
du verkar så himla glad och som att du verkligen trivs med livet. du verkar precis veta vem du är och jag bara undrar hur du gör för att hålla ihop allt?
 
ja du. såhär:
visst, jag är en allmänt glad person och jag trivs bra med livet och med mig själv, oftast. men jag menar herregud, förra veckan bloggade jag nästan ingenting eftersom jag "försökte hålla ihop allt" istället. eller bara det att jag fick göteborgsabstinens och köpte tågbiljetter pga måste fly.
på senaste tiden har jag varit oerhört trött och fått väldigt ont i kroppen. jag vet inte vad det är men det känns inte bra. känner mig rätt instabil och vet inte riktigt var jag har mig själv. så jag skulle inte säga att jag "vet precis vem jag är".
det är relationer som ska vårdas och plugg som ska pluggas och sånger som ska sjungas och skönhetsideal som ska förträngas och en kropp som ska tränas och nätter som ska sovas och så ska jag komma ihåg att jag faktiskt finns också. jag lever och andas och behöver kärlek och mat. det är lätt att glömma bort. 
jag har alltid varit en person som fixar allt i sista minuten, jag får liksom alltid ihop det till sist. men jag sliter för det och det gäller att prioritera, annars skulle det inte gå. och oftast är det så mycket mer värt att fika och prata om livet med en vän eller stanna hemma och läsa hela dagen istället för att svettas på ett träningspass eller plugga ihjäl sig. så mycket mer värt. 
och det är det jag försöker intala mig själv. men ångesten följer ju som alltid efter i alla fall. det gäller bara att veta hur man ska hantera den. för helt nöjd med sig själv blir man aldrig.
 
okej detta var ett lite för djupt och långt svar. 
sammanfattning: prioritera.

Kommentarer
Postat av: stina

du e bäst lilly!!!

Svar: så många pussar på dig <3 <3 <3
Linnea

2013-02-18 @ 22:09:53
Postat av: denise

återigen, jag älskar dig

Svar: luv u 2
Linnea

2013-02-18 @ 23:03:48
Postat av: Agge

För bra

2013-02-23 @ 02:26:34
URL: http://agneshassler.se
Postat av: Filip

Linnea du är bäst bäst bäst

Svar: <3 <3 <3
Linnea

2013-02-24 @ 21:09:33
URL: http://filiplu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0