den äter upp allting som du och jag nånsin haft.

i måndags var jag hemma, hetstittade på glee och väntade på att febern skulle gå ner.
i tisdags gjorde den äntligen det och tisdagen var veckans bästa matdag (palt pizza cola glass)
i onsdags såg jag mina vänner worka the runway med snyggt hår. onsdagen bjöd även på restaurangmiddag
och first aid kit-konsert men mer om det senare.
idag, alltså torsdag har varit lite ovanlig och rolig fast nu håller jag på att somna. 
imorgon åker jag till umeå med några polare för att hälsa på hos david hela helgen, det blir party.

haha gu va kul blogg jag har. nu vet ni vad jag har gjort varje dag hela veckan ni undrade säkert jättemycket.
jaja, puss.

Kommentarer
Postat av: rebecca

vilken fantastisk bild!

2013-02-13 @ 14:19:12
URL: http://magpie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0