fyra bilder lördag och en bild söndag från förra helgen.

ja ni känner ju till bästa bästa helgen och nu råkar det vara så att bästa agnes har publicerat ytterligare bilder på sin blogg och jag måste ju bara visa. 
vi hadlade, handtagen på papperspåsen gick sönder och det hela såg ut som en reklam där vi ägde och purjolöken stack upp precis perfekt mycket.
älskar denna bilden. tycker den visar hur bäst vi var i köket. alltså vilket team. hade så roligt hela tiden plus att maten blev gudomlig.
och här är vi alla (drygt att agnes inte är med på någon bild men hon fotade ju). så mycket kärlek.
jag och denizdarling snurrade som om det inte fanns någon morgondag.
vilket det såklart fanns, för då hängde ju delar av gänget hos jonathan.
ja ni vet ju redan hur mycket jag älskade denna helg så jag behöver inte säga det igen.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaa! Men jag har lämnat tillbaka dem ändå pga för små :(( Hur mår du??

2013-01-28 @ 16:54:09
URL: http://jlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0