juldagarna.

det är dagen före julafton och jag slår in alla paketen och hela huset luktar gran.
det är julafton och jag myser med min lilla familj. öppnar fantastiska paket och får besök vid middagstid av farmor och faster då vi alla frossar i alla möjliga slags sallader och västerbottensostpaj. vid den lite senare timmen spelar vi tusen ord och jag är den enda som vet vad litotes betyder.
det är juldagen och jag och min syster börjar dagën med massa choklad och svensk film under den nya pläden. efter några timmar åker vi till farmor för mat mat mat och mys mys mys och ja det var väl min jul.

Kommentarer
Postat av: Jennie

men åhh, puss puss puss!!

Svar: <33
Linnea

2013-01-03 @ 21:36:15
URL: http://jlofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0