måste vara luften hon andas.

hej hej detta är mitt liv:
springer upp och ner för lärkans trappor och varvar mellan för långa mattelektioner då mitt räknehäfte förvandlas till ett skissblock, kramar paulina (och andra såklart) så mycket jag orkar och på estetiska kommunikationen andas vi med hela kroppen och fortsätter repetitionerna inför vårens kommande föreställning. 
utanför skolan sjunger för det mesta sofia jannok i mitt huvud medan jag springer mellan condis, bussen, max, biblioteket och pontusbadet (just det jag har börjat simma, det är så skönt och lugnande för både kroppen och psyket). 
på nätterna har jag djupa och odjupa smskonversationer med vänner, skriver om livet i hemliga böcker och pluggar låttexter. 
och så försöker jag hinna med att sova så mycket som möjligt, går sådär. 
om tio dagar fyller jag sjutton, vintern är vacker och jag mår bra. 

Kommentarer
Postat av: Agnes

åh vad fint

2013-02-04 @ 23:30:48
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0