hör hur det luktar, känn hur det låter. nu blev det sommar och himlen gråter.

oj, hej sommarlov. det känns jättekonstigt. 
allt och inget har hänt på samma gång, förstår ingenting. 
nu är det officiellt sommar. och jag har gått mitt första år på gymnasiet. och luggen håller på att växa ut så nu kan jag ha den bakom örat utan att den faller i ögonen hela tiden. och vi har fågelungar i fågelholken jag tvingades göra på träslöjden i trean. jag har punka på cykeln och irriterande myggbett på benen. jag håller på med ett städprojekt i mitt rum och glömmer vattna blommorna. var sjuk blev frisk. jag har köpt ett riktigt rött läppstift och tågbiljetter söderut. luleå har ett nytt bageri och mamma köpte två bröd där igår. är trött hela tiden och tittar på skärgårdsdoktorn.
kanske ska jag sätta upp hängmattan idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0