lite av vad som hänt de senaste dagarna.

my skulle flytta (så himla sorgligt) så vi hade hejdåfika på condis.
tilde-ristin och stina mmmm darlings. 
nettan och nevvan <3
agnes och jonathan under tivoliparasoll på max.
dagen efter kom min syster hem så vi åt lite på varandra. det gäller ju att passa på.
och så tog vi lite cv-bilder. här är "backstage" så att säga haha.
syrénsoffan.
senare på kvällen cyklade jag till några andra systrar, nämligen saga och tilde.
för att hänga med dem och nya familjemedlemmen sallü (!<3!<3!).
idag drack jag och denise hejdå-snart-far-jag-till-tanzania-cola.
sen åkte jag och sofia till farmor som bjöd på fisksoppa. 
ja den där vinkeln kan ni minsann ta och fundera över.
och så gick vi hem. nu far hon till fjällen imorgonbitti noll fem noll noll och det är lite sorgligt men å andra sidan är det ju pride i helgen och jag åker om himla tre dagar så jag har annat att tänka på än att sakna henne. 
tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0