sommarplaner.

jag brukar ju flänga och fara endel så jag skriver väl mest detta inlägg för min skull så jag har koll på mig själv.

☆ 16 juni till 1 juli kommer jag befinna mig i dar es salaam, tanzania. 
☆ 1 till 12 juli kommer jag jobba med tur och returs kultur- och musikkollo på vallen. 
☆ här, typ 12 till 13 juli är hamnfestivalen och jag är inte så taggad men tree things ska spela då det är fett. 
☆ någon dag senare åker jag nog till saltoluokta för att andas fjäll med min syster som jobbar där. 
☆ till 17 juli är vi hemma för då fyller hon år!
☆ dagen efter åker jag, emma (som äntligen kommit hem då) gustav, agnes och johannes till trästocks! pepp.
☆ antar att vi stannar till söndag alltså 21 juli, och dagen efter det tar jag och lovisa tåget till göteborg!
☆ i göteborg myser jag nog mest på särö med mamma och mormor och västkusthavet. 
☆ 29 juli åker jag vidare till stockholm för att träffa yrsa! längtar så mycket. stannar till 4 augusti. 
☆ och så är jag hemma. kanske åker jag några dagar till säivisnäs (paradiset mellan kalix och haparanda).
☆ sen är det ju musikens makt 16 till 17 augusti! så pepp. 
☆ och sen börjar skolan, det blir nog trevligt. 

hej och hå. 

Kommentarer
Postat av: Emma

jag vill göra tillägg till dina helt amazing planer: 1. Aggebagge ska till trästocks :D:D:D:D 2. Vara med Emma typ jättejättejättemycket (iallafall en ynka liten helg till please) saknar dig så det gör ont i hjärtat puss puss ha det så fantastiskt på din resa <3 <3 <3 <3

Svar: 1. GUD att jag glömde henne det är ju sjukt, ska ändras på direkten! 2. JA PLEASE vill ha dig i mörkret hos mig <3<3<3
Linnea

2013-06-16 @ 14:00:03
URL: http://emmamatilda.blogg.se
Postat av: agge

tänkte följa med till träis också

Svar: JAG VET förlåt glömde skriva dig!!!!!!!!!!!!!!!
Linnea

2013-06-23 @ 00:21:34
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0