jag är ingenting utan er.

jag hade världens bästa onsdag så jag tänkte berätta lite om den.
hade håltimme och var hemma och åt asgod sallad samt glass och hade tid med mig själv. åkte till skolan och lekte indiansmyg och så var den skoldagen över.
då tänkte jag och lovisa att vi kunde fika på kulturcaféet. paulina kom också och vi pratade om det mystiska fenomenet graviditet. 
mandelkaka.
efter fikat hände en mycket bra grej. mötte upp mina femivänner för att gå på studiecirkel om feminism och genus som två tjejer i systrar förenen eder-gruppen startat. SÅ HIMLA BRA OCH LÄRORIKT och vi fikade och skrattade och diskuterade och ahhh så bäst bara. bilden är denises (eftersom jag helt glömde bort att fotografera, så bra var det).
efter det var det dags för mig att få min födelsedagspresent av denise och jonathan, denathanpizza!
alltså dessa personer är the best pizza-makers ever. lyssna bara på detta: smörstekt sparris, färska tomater, babyspenat, mozzarella och kittost det är okej ni får dö godhetsdöden. satt på riktigt och stönade för varje tugga herregud alltså. en av mina allra bästa smakupplevelser. denise och jonathan ni är stjärnor på min himmel.
det dansades såklart också lite till primadonna och pratades om kroppsideal och skrattades hysteriskt till denna hashtag.
så drog vi oss till mitt rum för att hitta egna (nu måste ni trycka på länken ovan för att förstå).
så extremt bra dag mitt liv äger lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0