första sommardagen eller nåt. fast snart kommer väl maj ändra sig igen men ja det är väl kul så länge det varar.

OH JESUS igår var världens bästa dag.
sovmorgon lyssna på popparlistan med tilde och annette luncha med lovers sitta ute i solen och läsa på svenskan svettas se natten är dagens mor (som kanske är norrbottensteaterns bästa uppsättning någonsin) cykla till coop träffa stina och annette cykla till en risig fotbollsplan äta godis få ont i magen skvallra cykla till max träffa elin äta pommes sitta på en bänk mitt i stan mitt i natten och titta på fulla turister cykla hem med VARMA VINDAR i håret.
wow.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt fin!

Svar: haha tack tack jag klassar dig som hemlig beundrare pga anonym
Linnea

2013-05-18 @ 21:59:41
Postat av: Anonym

Du kan se mig som en riktigt hemlig beundrare!

Men egentligen så vet du vem jag är...

Svar: wow spännande
Linnea

2013-05-19 @ 23:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0