★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆

för en vecka sedan hände något mycket roligt: H A L L O W E E N.
jag har liksom aldrig uppskattat det ordentligt, kan ju bero på att jag var rädd för det som liten hehe.
hur som helst, jag var bjuden på världens bästa halloweenfest och blev tilldelad rollen som:
ann darrow, spelad av fay wray från filmen king kong som hade premiär andra mars 1933.
hela lördagen satt jag och slet och drog smutsade ner och rev och sydde ihop igen klänningen som till slut bara blev en enda röra, perfekt.
snart kommer lite pics från denna spektakulära tillställning.
bu.
 

Kommentarer
Postat av: agge

Alltsa jag ba shit linnea goes marilyn monroe forst. Bast. Din blogg lyser upp en arg javel i en schweizisk datasal. Puss langtar efter nar vi ses!

Svar: hahahah <333
Linnea

2013-11-28 @ 15:42:59
URL: http://agneshassler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0