lite linköping + stockholm.

här bodde vi.
en kusin vid lägenhetsport!
<3
en dag gick vi till stadsmissionens café som egentligen är en gammal kyrkan och guuu det var så fint och mys och så.
och så gick vi ju såklart på ung scen/öst där sofia gör praktik. såg ju dels hennes föreställning sexigt - på riktigt men även barnföreställningen päron, båda helt sjukt bra jag älskar feministisk teater över hela mitt hjärta.
här fikade vi också. alltså linköping imponerande verkligen med alla bra fik/lunch/häng-ställen, wow.
och första november vaknade vi här och stressade till huvudstaden.
mat i hötorgshallen. herregud jag var så himla trött alltså.
syster på unga klara. jaaa vi såg ännu mer teater nämnligen författarna, mycket mycket bra!! se den.
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha åååh jag har också sett Päron! så sjukt underlig och rolig föreställning!

Svar: eller hur! superkonstig och kul.
Linnea

2013-11-08 @ 18:01:20
URL: http://josefineklashed.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0