hejhej här kommer bara massa bilder på mig.

jag är ensam i sofias lägenhet för hon är på keramik/drejningskurs. tittade igenom lite bilder på hennes dator och hittade flera på mig som jag inte ens visste existerade??? tänkte visa några oredigerade här så kan vi gotta oss i mysiga stunder jag och ma sis' har haft.
vår 2012 (tror jag) i göteborg. vi befinner oss i soffans lägenhet i backa efter en mkt god middag.
dagen efter (eller nåt) satt vi i solen på trappen till stadsteatern och det kliade rejält i håret.
vid samma göteborgsvistelse passade vi på att åka ut till särö och mormor!! alltså titta på den här bilden. helt o t r o l i g.
nu har vi förfyttat oss i tiden, det kanske är sommar? vi hänger i pappas rum och jag ser lite berusad ut fast jag är 100% säker på att det inte är alkohol i det där glaset, märkligt. vill förresten se ut så i håret igen :(
luggen! höst i göteborg i en hiss. gud jag var ju typ fin i lugg ändå.
vi gick ut och fotade lagom djupa cv-bilder till min skådespelarsyster.
där går jag.
haha detta är hemma och det är förmodligen kring jul. jag var nyvaken men glad.
nu kom hon hem! vi ska förmodligen se på sveriges historia och äta mandariner + after eight.
imorgon åker vi til stockholm och sen åker jag hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0