instagram september.

september började med södra hamn-promenad och sen köpte jag ett orange läppstift.
pangpang-föreställningarna började om så här ligger laura på golvet och tänker. på rasten ville jag gosa med musiker men fick inte plats på bänken :(
aaahhh obligatorisk loge-bild med pressbyrån-kaffe. samma dag hittade jag den störta chili chees jag sett i mitt maxmellanmål och jag grät nästan av lycka. 
en rast letade jag, saga och ludvig efter fred på laponia. en kväll var jag på exiled och jacob hittade en iphone-dräkt och den beskrivningen räcker för att ni ska förstå hur knäpp och rolig resten av natten var. 
hejhejhej instagram och saknaden av salto var stor </3
rödakorsade en rosa tröja och jag älskar den!! hade nattkompisar och paulina somnade hela tiden överallt. hade i alla fall en mysig söndag, jag har sagt det men jag säger det igen i love sunday.
mitt rum är jättemysigt nu så här är ett litet smakprov. sen har vi mina nya skor! de är lite osköna men så är det ju alltid i början. 
slumberpartymys hos tilde-ristin samt mitt och paulinas nattliga äventyr!! här sitter hon på en pussy-bänk och vi konstaterar att livet äger. 
dagen efter gick vi in till stan, åt lunch vid norra hamn och åt efterrätt på max. som sagt älskar söndag. 
@misslinnealo please follow me i am very funny. 
hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0