och vågorna de kraschar över dig och mig.

oj nu var det länge sen det skrevs på bloggy. 
jaja.
i fredags var jag på sleepover hos sofia i piteå och hennes hus var helt ÖVERLYXIGT. spapool i vardagsrummet och 3D-teve och ismaskin i kylskåpet. men de hade ganska stöktigt i alla fall och då kändes det lite bättre hehe.
i lördags var jag först på ~modern jazzkonsert~ och sen grabbfest och det var en sååå konstig kväll haha.
i söndags hade vi spelning på gitarrfestivalen teletele och jag var arg samt överrumplad av musikaliska talanger.
igår hade jag ont i magen ca hela dagen så det sög ju. åt i alla fall asgod mat och då blev jag glad.
idag har jag överlevt orienteringen samt tittat på dieselråttor och sjömansmöss eftersom det är min LÄXA, ibland äger min skola.
imorgon står det ☆ PALT ☆ och ♀ STUDIECIRKEL ♀ och ♫ ENSAMBLE ♫ i min kalender med djur på så det blir nog en bra dag.
har egentligen inte så mycket att säga/skriva nu för tiden men vi får väl se om det händer något spännande. 
vem vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0