låt ingen röra det karga och arga i dig. låt ingen förstöra det sköra och vackra i dig. under ytan vill havet bara väl. ovan ytan hör jag vindar stilla viska: du är skatten vågorna driver i land och utan solen kommer vi ingenstans.

i fredags tog jag sjuan till tilde-ristin där det var slumber party. jag var trött men glad och det var riktigt riktigt cozy. 
igår var kanske höstens roligaste natt. mina och paulinas planer gick i kras men istället för att deppa började vi peppa vilket resulterade i ett äventyr LÅ sent kommer att glömma. haha så sjukt egentligen. jaja.
idag är det söndag vilket äger för söndag är kanske bästa dagen på veckan ändå. kanske. jag lyssnar på detta album som annette tipsade om så jag skänker min söndagsfrälsning till sigur ros. 
jag har ont i benhinnorna och lite i huvudet och ryggen men det är okej. fick en tröja av tilde som egentligen varit hennes mammas från början och ingen ville ha den men det ville jag. den är asfin så den ska jag ha imorgon. just det, imorgon är det en liten ensamblekonsert i fiket och det blir nog fun fun fun. rekomenderar också jam at the olypics nitton noll noll på lillan VAR DÄR för de äger. 
söndag söndag älskade söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0