lite livet.

såhär ser ett av mina fönster ut. ny ljusstake och ljuslykta, mycket nöjd.
asfina örhängen jag fått av min syster. har lovat att dricka rödvin bland kristallkronor, sammetsoffor och nylonstrumpbyxor när jag bär dem.
ny elefantkudde också, gos. och förresten detta är min nya favoritfrisyr ↑ förutom rufs (bollen är som lite på sidan)
stina elin tilde-ristin annette i en soffa. mmmm lovergirls.
en fab anna.
haha åh, blir typ varm i hjärtat av dessa pga så knäppa så jag får små skrattattacker minst en gång om dagen.
FIKA:
i denises nya lägenhet! var där en kväll och det var jättebra bara.

hallå, attention alla bloggkunniga älskvärda människor därute. hur gör jag om jag liksom vill bredda bloggen? nu kan den bara visa bilder som är 600 px eller mindre, om bilden är större bara kapas den. hur ändrar jag detta?? plz svara bjuder på fika eller nåt. 

Kommentarer
Postat av: Josefine Klashed

du ändrar bredden på bloggen i stilmallen.
först ändrar du bredden i #content (content är själva inläggsutrymmet) till den bredden du vill ha. troligtvis står det width: 600px; just nu. ändra det till den bredden du vill ha.
sen måste du ändra bredden i #wrapper med lika många pixlar.
så om du ändrar bredden i #content till till exempel 800px så måste du öka bredden i #wrapper med 200px också.
sen så ska det funka att ha större bilder.

säg till om du inte förstår, jag är inte så bra på att förklara haha :)

Svar: tack för hjälpen!
Linnea

2013-09-05 @ 20:04:16
URL: http://josefineklashed.blogg.se/
Postat av: ☆ T-R ☆

HAHAHA DENISE HAR BLIVIT FLORA W HAHAHAHA

Svar: hahahhahaha ja typ
Linnea

2013-09-05 @ 21:24:54
URL: http://tilderistin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kolla designadinblogg.se , han lägger upp asbra grejer!

Svar: ska kolla upp det, tack!
Linnea

2013-09-06 @ 07:54:58
URL: http://eliinvictoria.blogg.se
Postat av: annette.blogg.se

du ändrar i designen :):):) haha kan göra det åt dig om du vill

Svar: eeehhh ja det kan du hehe, har försökt men det gick sådär. skriver mitt lösenord på facebook
Linnea

2013-09-06 @ 09:26:16
URL: http://annette.blogg.se/
Postat av: Malin Forsberg

Gå in på designadinblogg.se och sök på bredare blogg typ! Är så svårt att förklara! :)

Svar: thank u darl
Linnea

2013-09-06 @ 21:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0