med vida vingarna slutna slumrar fåglarnas folk.

i söndags vaknade jag med saga på min högra sida och ewelina på min vänstra. det var kanske söndagens bästa ögonblick. sen åt vi födelsedagsrester och jag cyklade hem och sov typ hela dagen pga utmattning.
men på kvällen tog jag mig samman och cyklade till dansmagasinet! har nämnligen börjat dansa modernt och det är asroligt/assvårt. väldigt skönt att göra något man inte är så bra på, då finns liksom ingen press.
sen blev det måndag och känslan var väl ungefär såhär ↑ men jag drack i alla fall cacao creme på hålet och då blev livet lite roligare. sen blev det tråkigt igen när carlings inte hade byxorna jag söker och hundramiljoner siffror var tvungna att fyllas i på hundramiljoner listor. 
mot kvällen fick denise vetemjöl av mig i inflyttningspresent och sen begav vi oss till teater scratch där genusfotografen hade föreläsning!! gud det var så oerhört bra så jag är nog lite in love with him.
(bilden: *tjej som tar plats och inte fotas uppifrån* om ni inte förstod det).
tisdag var bra! hade dock svintråkig engelskalektion men slutade halv tolv och blev klar med massa skolgrejer och sjöng och sjöng och sjöng hela tiden. såg även ut som på bilderna i randig magtröja från andrahand.
kom hem och såg typ de mest hetsiga avsnitt av grey's anatomy någonsin och det var ba so much drama hela tiden, aahhhh love it. mot kvällen såg jag och mamma förhandsvisningen av before midnight och även fast männen var ganska patriarkala i början så gillar jag den typ ändå. kvinnsen var hjärta hjärta hjärta och om det inte vore för den ekonomiska krisen skulle jag nog flyttat in i ett litet hus och odlat egna tomater på grekland.
idag är det onsdag och vi spelade led zeppelin på ensamblen och först tänkte jag döda mig men alltså kashmir var helt kul att sjunga! jag har mittbena för första gången sen nian, svenskaprovet kändes bra och mamma har hittat ett recept som heter choklad-chock vilket innebär brownietryffel som innehåller massa smör och socker och sjuttioprocentig choklad, det är okej ni får vara avundsjuka. 
härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0