still i follow the heartlines on your hand. this fantasy, this fallacy, this tumbling stone. echoes of a city that's long overgrown. your heart is the only place that i call home. i cannot be returned.

det är svinkallt och svingrått ute så här kommer jag och piggar upp er with my beautiful face. 
dagens tips är p3, jättevarm tomatsoppa och åttiofemprocentig choklad. alltså förstår ni, åttiofem himla procent. kakao är den bästa bönan. 
kom just på att jag varit veggie i typ ett år nu. kanske mitt bästa beslut ever.
ett annat tips är one of my BFF's blogginlägg Miss skinny, triggning och sjuk okunskap. mycket konkret text som är lätt att förstå och viktig att läsa hur intresserad/ointresserad du än är. hela dempiz.
imorgon är det fredag, jag har en rolig lektion och sen är det manifestation mor registrering av romer vid gula paviljongen tretton noll noll så jag hoppas hela luleå är där. 
har inte så mycket mer att säga. eller jo jag har typ fått värsta bra självförtroendet de senaste dagarna. varför är alla inte bara är in love with me?
whatever.
haha sorry ska sluta med svengelskan. 

Kommentarer
Postat av: mallan

LOVE YOU & YOUR BEAUTIFUL FACE

Svar: <3 haha <3
Linnea

2013-09-26 @ 22:08:31
Postat av: stina

öHH alla e ju typ in love with dig redan

Svar: men nä typ inte. och jag menar liksom kär på riktigt. gifta-sig-med-mig-kär.
Linnea

2013-09-26 @ 22:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0